ready to go!!! - Reisverslag uit Kraaijenstein, Nederland van Gina Zanden - WaarBenJij.nu ready to go!!! - Reisverslag uit Kraaijenstein, Nederland van Gina Zanden - WaarBenJij.nu

ready to go!!!

Blijf op de hoogte en volg Gina

01 Januari 1970 | Nederland, Kraaijenstein

Helemaal ingepakt en klaar om te gaan! Eindelijk!! Heel vreemd, mentaal bereid je je echt heel lang voor en leef je echt naar dit moment toe, maar wanneer het dan eindelijk zo ver is voel je je super erg onvoorbereid. Het is moeilijk voor te stellen dat ik over een aantal uren in een totaal andere omgeving en cultuur zal zijn. Van regen en kou naar plakkerig warm. Ben benieuwd naar alles wat komen gaat. SPANNUNNNDDD!

• 12 November 2016 - 08:35

Nerissa:

Heeeeeeeeeeel veel plezier lieve gien!! Ben heel benieuwd naar je avonturen, enjoy!!

• 12 November 2016 - 11:14

Yvonne V Leeuwen:

Lieve Gina, ik wens je een WAANZINNIG mooie reis !!
    Geniet er van en hou ons op de hoogte !!
    Goeie reis, DIKKE KUS !!
    De Leeuwtjes !!

• 12 November 2016 - 13:41

Wilma:

Eindelijk gaat het gebeuren, waar je al zo lang naar toe leefde..........
    Laat je verrassen en geniet met volle teugen van dat wat op je pad komt.
    Wat fijn dat je je avonturen ook met ons allemaal deelt, zodat we een klein beetje kunnen meegenieten van jou mooie avonturen
    Dikke knuffel en een hele goede vlucht!

• 12 November 2016 - 17:06

Heleen:

Natuurlijk wil ik niks missen van je reisavonturen, dus heb ik me gelijk aangemeld.
    Geniet van dit grote avontuur en laat ons maar vanuit ons koude kikkerlandje meegenieten.
    Liefs en heel veel plezier. XXX

Verslag uit: Nederland, Kraaijenstein

Gina

Hallo allemaal! Vanaf 12 november is het zover en vertrek in naar Azië!! Dit is al jarenlang mijn droom en eindelijk wordt het realiteit. Ik ga deze reis maken met Femke Hofer, die er ook ongelofelijk veel zin in heeft om te gaan reizen. Op deze blog gaan we proberen om al onze verhalen en bevindingen op te schrijven zodat ook jullie van onze avonturen kunnen genieten. Veel leesplezier!

Actief sinds 07 Nov. 2016